Tipy ako používať príbehy na Instagrame

Príbehy na Instagrame zmiznú za 24 hodín, ale viete pomocou nich zaujať fanúšikov aj úspešne predávať. V dnešnom článku som pre vás pripravila niekoľko tipov, aby boli vaše Instagram príbehy zaujímavejšie a mali väčší dosah.

Keď chcete vyvolať záujem fanúšikov o vaše príbehy, musíte ich zabávať, naučiť niečo nové alebo ukazovať im to, čo sa bežne nedozvedia.

Rovnako dôležité je, aby Instagram vaše príbehy fanúšikom ukazoval. Preto je dôležité, aby fanúšikovia na vaše príbehy aktívne reagovali.

Ako zvýšiť aktivitu fanúšikov

Najjednoduchšia možnosť je využívanie nálepiek „Otázky“, „Anketa“ alebo „Kvíz“.

Otázky a ankety v príbehoch na Instagrame

  • Spýtajte sa fanúšikov na ich názor na nový produkt.
  • Zistite aký obsah ich na vašom profile najviac baví alebo čo by ich zaujímalo.
  • Nechajte ich rozhodnúť medzi dvoma variantami produktu, doručenia…
  • Vypýtajte si referencie.
  • Dajte im možnosť spýtať sa na čokoľvek.
  • Využite otázky na usporiadanie rýchlej súťaže.

Zaujímajte sa o svojich fanúšikov a zákazníkov. Pomôžu vám pri rozhodovaní o nových produktoch, vylepšiť zákaznícky servis a zároveň im dáte vedieť, že vám na ich názore záleží.

Kvíz v príbehoch na Instagrame

Fanúšikovia majú kvízy veľmi radi. Pobavia sa a zároveň sa niečo nové dozvedia.

Usporiadajte kvíz o:

  • zákulisných informáciách vašej firmy,
  • odvetví v ktorom podnikáte,
  • kategórií vašich produktov,
  • konkrétnom produkte.

Správne odpovede môžete odmeniť zľavou alebo pomocou kvízu usporiadať súťaž.

Pridajte do Instagram príbehov predajný odkaz

Ešte minulý rok platilo pravidlo, že odkaz na svoju web stránku alebo eshop môžete do príbehov pridať iba ak máte viac ako 10 000 sledovateľov. Na veľkú radosť mnohých, používanie odkazu v príbehoch nie je dnes obmedzené počtom fanúšikov.

Pomocou nálepky ODKAZ môžete do svojich príbehoch pridať odkaz na svoju web stránku, eshop alebo blog.

Keď hovoríte o konkrétnom výrobku alebo službe, pridajte odkaz priamo na ňu. Nepridávajte odkaz na úvodnú stránku.

Text odkazu je možné aj kreatívne upravovať. Namiesto názvu eshopu napíšte:

  • výzvu na akciu „Kliknite sem“ alebo „Vyberte si svoju zľavu“.
  • vyvolajte zvedavosť „Tajná novinka“.
  • obmedzte ponuku „Už len 3 voľné miesta“ alebo „Zľava už len dnes“.

Viac o nálepkách, ktorými môžete zvýšiť aktivitu fanúšikov sa dozviete v mojom e-booku >>>

Ušetrite čas hotovými pozadiami

Okrem uverejňovania zaujímavého obsahu musíte myslieť aj na vizuálnu stránku vašich príbehov. Či už pridávate nálepky alebo odkaz na web stránku, každý príbeh by mal mať zaujímavé pozadie. Jednofarebná prázdna plocha dlhodobo nikoho nezaujme.

Ako pozadie môžete použiť fotografie:

Hotové pozadia využijete pri:

  • pri otázkach, anketách alebo kvízoch:
  • pri odpovedaní na otázky:
  • Ak chcete fanúšikom oznámiť dôležitú správu.
  • Zapriania krásneho dňa alebo sviatkov.
  • Kedykoľvek keď vytvárate príbeh a chcete ušetriť čas:

365 pripravených pozadí pre príbehy na Instagrame nájdete tu >>>

Ako používať hashtagy v príbehoch na Instagrame

Hashtagy zvyšujú dosah vašich príbehov. Existujú 2 spôsoby ako ich použiť:

1. Pomocou nálepky Hashtag

Pomocou nálepky Hashtag môžete použiť jeden hashtag. Nálepku s vašim hashtagom nechajte viditeľnú a zakomponujte ju do grafiky príbehu.

2. Prostredníctvom textu

V príbehoch ich je dovolené použiť až 5. Jeden pridajte pomocou nálepky a ďalšie ako klasický text. Tento text s hashtagmi môžete schovať za fotografiu alebo inú nálepku.

Vďaka použitiu viacerých relevantných hashtagov, uvidí vaše Instagram príbehy väčší počet fanúšikov.

Potrebujete pomôcť s vašim Instagram profilom? Neprináša vám Instagram nové objednávky? Ako to zmeniť jednoducho vysvetľujem v mojom návode. Kliknite sem >>>

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.